niedziela, 10 lutego 2013

Instalacja Derbi Senda

Cześć !

Na dzień dzisiejszy prace nad instalacją dobiegły końca. Tak jak już wcześniej wspominałem, w sendzie nie było migaczy. Po rozebraniu i sprawdzeniu okazało się, że nie ma do nich nawet poprowadzonych przewodów. Dlatego zrobiłem to wszystko całkiem od nowa po kolei od stacyjki (plus po zapłonie) do regulatora (przerywacz) dalej do przełącznika, a z niego rozchodzą się dwa kable na lewo i prawo. Później tylko masę do wszystkich czterech. Przerywacz do ledowych nie będzie potrzebny, ponieważ z przodu są zwykłe żarówki i działa bez problemu. Schemat z którego wszystko się dowiedziałem stawię niżej.
W ostatnich dniach dotarła do mnie przednia owiewka z lampą (DIABLO 4). Według mnie teraz to wszystko wygląda można powiedzieć bardzo źle, ale już jest w planach malowanie. Z mojej koncepcji wynika, że na sendzie nie zostanie ani grama starego lakieru. Aktualnie myślę, żeby pomalować: ramę, lagi, półki, kierownice, felgi, wahacz, silnik, no i oczywiście plastiki. Kolorów jak na razie nie zdradzam. Ale mogę powiedzieć, że koncepcja jest średnio innowacyjna, więc wielkich zachwytów nie będzie. Aktualnie tempo prac spowalnia z powodu braku funduszy, co nie znaczy, że nie będę pisał. Mam kilka problemów do rozwiązania, kilka pomysłów do przedstawienie. Sytuacja się mam nadzieje zmieni w najbliższym czasie i prace ruszą pełną parą. Zdjęcia dodam w najbliższym czasie.

Pozdrawiam.




DIABLO 4


Schemat

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprojektowanie i położenie instalacji elektrycznej jest bardzo ważnym elementem. Warto również pomyśleć o wyłącznikach krzyżowych https://interblue.pl/wylaczniki-krzyzowe,c,98 które z pewnością przydadzą się w każdym domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie wszelkie instalacje elektryczne powinny być tak zaprojektowane aby służy nam jak najdłużej. Ja bardzo chętnie korzystam z rozwiązań od https://www.se.com/pl/pl/ czyli szeroko pojętej automatyki przemysłowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej instalacje elektryczne są ważne i jeżeli już je wykonujemy to po prostu róbmy to jak najlepiej potrafimy. Istotnym faktem jest również posiadanie tańszej energii elektrycznej i mi udało się tak zrobić. Przeszedłem do dostawcy https://poprostuenergia.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej to był opłacalny krok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo inspirujący artykuł. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to zostało opisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat jeśli chodzi o same instalacje elektryczne to one najbardziej kojarzą mi się z budownictwem. Ja jestem zdania, że warto na pewno w dzisiejszych czasach fajnie jest mieć instalację fotowoltaiczną. Nawet jak pisano na stronie https://naszawilla.pl/instalacje/jak-bezpiecznie-zainwestowac-w-fotowoltaike/ to właśnie fotowoltaika jest bardzo fajną i bezpieczną inwestycją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ja się na elektryce w ogóle nie znam i całość takich prac zawsze powierzam fachowcom. Całkiem niedawno miałam okazję dzwonić do elektryka http://www.elektryk-gdansk.pl/ który zna się na tych kwestiach bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń