środa, 23 stycznia 2013

Jak wybrać dobrego kuriera ?

Cześć Wam !

W ostatnich dniach przyszło kilka części. Z niektórych jestem zadowolony, ;] a z niektórych nie. ;/ W jednej paczce przyszły manetki i lusterka. Manetki mi się
podobają, a lusterka to rozwiązanie chwilowe bo na przyszłość, gdy wpadnie trochę
dodatkowego grosza myślę o F1. Przesyłke przywiózł kurier z siódemki i jestem bardzo zadowolony z tej firmy bo jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Zawartość kolejnej paczki to Klamki do sprzęgła i hamulca. Z wyglądu naprawdę mi się podobają, ale niestety zawsze musi być jakieś ale. ;/ Klamka sprzęgła pasuje świetnie, zaś hamulca już nie. Część wchodząca do pompki jest za wysoko. Prawdopodobnie pompka jest nieoryginalna dlatego
pojawia się tu mały problem. Na pewno coś wymyślę. Oprócz klamek w paczce był przewód do paliwa w kolorze pomarańczowym. Przesyłka dotarła do mnie z dnia na dzień, dlatego serdecznie polecam GLS. Pechowa przesyłka z k-ex ( koloporter express czy jakoś podobnie ) z błotnikiem z lampą wędrowała do mnie, aż 6 dni. Gdy do nich zadzwoniłem powiedzieli, że kurier nie może dojechać z powodu warunków atmosferycznych. Odradzam tę firmę kurierską. Ostatnia paczka z używanym rollgazem i kopką przyszła pocztą.

Tutaj podam ceny wszystkich części:
- manetki 9.99 ,-
- lusterka 14.99 ,-
- klamki hamulca/sprzęgła 40.96 ,-
- przewód paliwowy pomarańcz 12.77 ,-
- błotnik z lampą 34,50 ,-
- rollgaz 10.00 ,-
- kopka 50.00 ,-
- przełączniki do migaczy 28.98 ,-

Razem: 202.19 zł

Podsumowując to ogólnie jestem zadowolony z zakupów, ponieważ większość z tych części jest naprawdę jak za darmo i wcale nie odbiegają od tych naprawdę drogich. Może poza lusterkami, :D ale jak już mówiłem jest to rozwiązanie chwilowe.





4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o wybór kuriera, to z swojej strony mogę polecić usługi DPD. DPD oferuje tanie i szybkie przesyłki krajowe https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd z opcją ich pełnego trackingu. Dzięki temu mamy możliwość uzyskania szczegółowych informacji o statusie nadanych paczek na każdym etapie wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń