poniedziałek, 14 stycznia 2013

Minął już ponad tydzień od kiedy kupiłem Sendę.

Chromowana rama Derbi Senda
Minął już ponad tydzień od kiedy kupiłem Sendę, a więc wypadało by napisać i pokazać, że się nie leniłem. Na dzień dzisiejszy jest już rozebrana do ramy z kołami. Większość ramy pokrywał lakier, który zrobił się już żółty lub po prostu nie wyglądał najlepiej. Lakier z pomocą kolegi zdrapaliśmy, lecz nie było łatwo. Po jego zdjęciu ukazał się przepiękny chrom, który wystarczy teraz wypolerować.Tu zadaje wam pytanie. Czym mogę wypolerować chrom ? Słyszałem o różnych specyfikach, ale zastanawia mnie co wy polecacie. Zdemontowałem stelaż do stuntu i wystawiam go na sprzedaż, ponieważ nie będzie już mi potrzebny. Gdyby ktoś chciał kupić to proszę pisać na wojtekroguszka@wp.pl a z ceną na pewno się dogadamy. Przy rozbiórce zauważyłem że w jednym miejscu jest nadłamany zaczep od silnika, więc zrobiłem kilka spawów i teraz już silnik będzie się trzymał na wszystkich sześciu zaczepach. Kolejną rzeczą, którą zrobiłem to wyczyszczenie gaźnika, który błyszczy się jak z fabryki. : )  Zauważyłem, że stare wężyki o
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Gaźnik Dellorto 17,5mm
od pocićnienia i paliwa swoje lata świetności miały pół wieku temu, dlatego nowe w pomarańczowym odcieniu już są w drodze. Będą się o niebo lepiej prezentowały. Z dniem dzisiejszym przyszła do mnie przesyłka z migaczami led'owymi. Za jedną sztukę zapłaciłem 14,90zł, czyli można powiedzieć, że się nie wykosztowałem.
Migacze LED
Stwierdziłem, że nie opłaca się kupować drogich z mielocha czy innej podobnej strony, bo płaci się tylko za markę.

Postanowiłem publikować wszystkie wydatki, dlatego w najbliższym czasie zrobię w prawym panelu listę z cenami. Wszelkie pytania kierujcie na wyżej podanego maila. Na każde z osobna postaram się odpowiedzieć.



3majcie się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz